facebook
"Только не принимать ничего близко к сердцу. Ведь то, что примешь, хочется удержать. А удержать нельзя ничего"
Эрих Мария Ремарк - немецкий писатель
"Худший способ скучать по человеку — это быть с ним и понимать, что он никогда не будет твоим"
Габриэль Гарсиа Маркес - колумбийский писатель-прозаик, журналист, издатель и политический деятель.
«Умирая, культура превращается в цивилизацию. Растение живет, не зная этого. Животное живет и знает об этом. Человек удивляется своей жизни и задает вопросы.»
Освальд Шпенглера - немецкий философ-идеалист
"Никогда не переставай улыбаться, даже когда тебе грустно: кто-то может влюбиться в твою улыбку"
Габриэль Гарсиа Маркес - колумбийский писатель-прозаик, журналист, издатель и политический деятель.
"Не плачь, потому что это закончилось. Улыбнись, потому что это было"
Габриэль Гарсиа Маркес - колумбийский писатель-прозаик, журналист, издатель и политический деятель.
«Тайна любви к человеку начинается тогда, когда мы смотрим на него без желания обладать им, властвовать, как-то использовать его личность, — а просто глядим и изумляемся красоте, что нам открылась.»
Митрополит Антоний Сурожский - епископ Русской православной церкви, философ
«В диалоге с жизнью важен не её вопрос, а наш ответ»
Марина Цветаева – русская поэтесса, прозаик
«Зря примыкать к идущим впереди опасно, а между тем, когда возникает вопрос о смысле жизни, люди никогда не рассуждают, а всегда верят другим, так как всякий более склонен верить, чем рассуждать»
Сенека – римский философ-стоик
"Только не принимать ничего близко к сердцу. Ведь то, что примешь, хочется удержать. А удержать нельзя ничего"
Эрих Мария Ремарк - немецкий писатель
«Если человек отправляется от точки, в которой знание не помогает, он идет в направлении смысла»
Мераб Мамардашвили – философ

Ключові поняття

 

   У коучингу, як і в психології є певний концептуальний лексикон ключових понять. Нижче представлений невеликий перелік, який дасть можливість для розуміння роботи у форматі коучингу.

   Робота в психотерапії - це робота з відносинами. Робота у форматі коучингу - це робота з функціональними зв’язками.

Ключові поняття коучингСистемо-миследіяльний підхід (або ж СМД-підхід) сформований Г. П. Щедровицьким та багатьох його послідовників (вчених, філософів і власне методологів). СМД-підхід обґрунтований поняттям «діяльність» і регулятивним поняттям «система». Діяльність в СМД-підході - це мислення чинності. Діяльність є як відтворенням, так і розвитком того, що є об’єктом діяльності - світом самореалізації. Тільки за допомогою комунікації здійснюється перехід від мислення до діяльності і від діяльності до мислення. Мислення, діяльність та комунікація у взаємозв’язку знаходять своє значення. 

Дискурс - усвідомлено здійснюване в мові і відтворюється в культурної комунікації мислення. Поняття «дискурс» в першу чергу слід відрізняти від дискурсивного мислення, мовлення і мови. Дискурс в сучасному сенсі слова - це, перш за все, особлива форма розрізнення.

Особистісне зростання - пережита і символічно визначена ідея існування.

Проблема - це відкриття нових можливостей людини. Це фундаментальна умова для управлінського мислення. Проблема виникає тоді, коли людина перебуває в пошуку і в постійному русі. У консультаційної рамці проблема розглядається з тих труднощів, які є у людини на сьогоднішній день і з управлінської позиції.

Управлінська позиція - це прийняття рішення вольовим чином.

Предмет - це форма мислення, яка створює умови для розуміння, народжується в комунікації і має соціальну норму.

Предмет діяльності є надмірним і повинен захопити споживача. Предмет діяльності - Обмін - Предмет споживання.

Професіонал - це позиція. Це той, хто володіє предметом і може його використовувати за призначенням. Володіє методом, знає його внутрішню структуру і організацію.

Діяльність - це смислова наповненість.

Питання створює феномен людського мислення. Задаючи питання людина, знаходить місце в самому собі.

Вибір - це територія свободи. «Все можливо, але не все корисно»

Влада – це захоплення контролю.

Методики - вміння зробити певні дії.

witch.hanssd