facebook
«Жизнь отдельного человека имеет смысл лишь в той степени, насколько она помогает сделать жизни других людей красивее и благороднее»
Альберт Эйнштейн – физик-теоретик
«В диалоге с жизнью важен не её вопрос, а наш ответ»
Марина Цветаева – русская поэтесса, прозаик
«Всё наше достояние… — это жизнь. Это странный дар, и я не знаю, как мы должны им распорядиться, но жизнь — это единственное, что мы получаем в дар, и дар этот дорогого стоит»
Джон Апдайк – американский писатель
«Один важный секрет: нужно идти туда, куда хочется, а не туда, куда якобы надо»
Макс Фрай- литературный псевдоним Светланы Мартынчик, современный писатель, художник
«Блаженна жизнь, пока живешь без дум»
Софокл - афинский драматург, трагик
«Готовься к смерти, а тогда и смерть, и жизнь — что б ни было — приятней будут»
Уильям Шекспир – английский драматург и поэт
«Зря примыкать к идущим впереди опасно, а между тем, когда возникает вопрос о смысле жизни, люди никогда не рассуждают, а всегда верят другим, так как всякий более склонен верить, чем рассуждать»
Сенека – римский философ-стоик
«Только глупцы сражаются с тем, кого ненавидят.»
Макс Фрай- литературный псевдоним Светланы Мартынчик, современный писатель, художник
"Не плачь, потому что это закончилось. Улыбнись, потому что это было"
Габриэль Гарсиа Маркес - колумбийский писатель-прозаик, журналист, издатель и политический деятель.
«Что бы о тебе ни думали, делай то, что ты считаешь справедливым»
Пифагор – древнегреческий философ, математик и мистик

Йдемо до школи: психологічна готовність до школи

 

     психологічна готовність до школиГоловне питання, яке постає перед батьками 6-7-річних дітей, це: «Чи готова моя дитина до шкільного навчання?». Найчастіше під такою готовністю мається на увазі вміння дитини читати, рахувати, писати. Але насправді готовність дитини до навчання охоплює значно ширше коло питань. Насамперед слід оцінити фізичний розвиток дитини, звернутися за консультацією до педіатра. Також важливо визначити психологічну готовність дитини до шкільного навчання, тобто відповідність основних якостей дитини певним віковим нормам. Психологічну готовність дитини до навчання визначають психологи при вступі до школи або, за відсутності у різних психологічних центрах або індивідуально при роботі з дитячим психологом або психотерапевтом. 

    Що ж є показником сформованої психологічної готовності до школи? По-перше, це готовність до нової соціальної ролі, до статусу школяра. Більшість дітей наприкінці дошкільного віку прагне стати школярами, орієнтуючись в основному на зовнішні ознаки шкільного життя – портфель, форма, уроки, власний стіл, нові друзі тощо. Але, щоб дитина успішно навчалася, необхідне її власне бажання пізнавати щось нове. Вчитися, мати «серйозну» справу, відповідальні доручення. На появу такого бажання впливає ставлення близьких дорослих до навчання як до важливої діяльності, важливішої, ніж гра дошкільника.

    По-друге, це вміння дитини регулювати свою поведінку. Дитина повинна дотримуватись правил, вимог, запам’ятовувати інформацію, вміти долати посильні труднощі.

    Третім показником психологічної готовності до навчання є загальний рівень розумового розвитку, а також рівні володіння вмінням і навичками, які допоможуть дитині вивчати ті чи інші предмети. Дитина має прийти до школи з досить високим колом знань про навколишній світ, з розвиненими сприйманням і мисленням (вміти аналізувати, порівнювати, класифікувати, узагальнювати матеріал), а також дитина повинна володіти початковими навчальними уміннями (пам’ятати завдання, вибирати найефективніший спосіб виконання, критично оцінювати результат).     

психологічна готовність до школи  Нарешті останнє, що має значення для ефективної адаптації дитини до умов навчання – це вміння будувати свої взаємини з учителем та однолітками. Дитина повинна вміти спокійно і по-діловому звертатися до дорослого із запитаннями, попросити у однокласника допомогу або запропонувати свою, узгодити свої інтереси з інтересами дітей у грі. 

   Таким чином психологічна готовність до шкільного навчання – це різнобічна характеристика дитини, за допомогою якої можна дістати уявлення про рівень загального розвитку майбутнього школяра, про ті психологічні якості, які матимуть вирішальне значення для успішності на початковому етапі навчання. Батьки можуть допомогти своїй дитині адаптуватися в подальшому навчанні, за допомогою наступних вправ.

     Головне допоможіть своїй дитині навчитися мислити, виховуйте любов до праці та навчіть її  не заздрити.

Ваш психолог, Шурдук Людмила

 

Людмила Шурдук, психолог-психотерапевт 

тел.: (050) 464-30-65, (093) 187-81-19 

© 2011-2O16 TutOtvet.com.ua. Всі права захищені. Копіювання матеріалів сайту можливе лише з вказанням активного гіперпосилання, що індексується.
Qumic Web Design
witch.hanssd