facebook
«Жизнь - это повесть глупца, рассказанная идиотом, полная шума и ярости, но лишенная смысла»
Уильям Шекспир – английский драматург и поэт
«Если в жизни нет удовольствия, то должен быть хоть какой-нибудь смысл»
Диоген Синопский - древнегреческий философ
«Жизнь - это повесть глупца, рассказанная идиотом, полная шума и ярости, но лишенная смысла»
Уильям Шекспир – английский драматург и поэт
«Творить - значит убивать смерть»
Ромен Роллан - французский писатель
«Смысла жизни не существует, мне придётся самому создавать его!»
Жан-Поль Сартр - французский философ
«Поутру, когда медлишь вставать, тотчас же скажи себе: "Я встаю, чтобы приняться за дело человеческое. Неужели же я буду досадовать на то, что иду на дело, ради которого я создан и послан в мир!»
Августин Аврелий – философ, влиятельный проповедник, христианский богослов, политик.
«Умирая, культура превращается в цивилизацию. Растение живет, не зная этого. Животное живет и знает об этом. Человек удивляется своей жизни и задает вопросы.»
Освальд Шпенглера - немецкий философ-идеалист
«В чем смысл жизни? Служить другим и делать добро»
Аристотель – древнегреческий философ
«Творить - значит убивать смерть»
Ромен Роллан - французский писатель
"Конфликт и его преодоление – это фундаментальные элементы творчества"
Мелани Кляйн - влиятельный британский психоаналитик австрийского происхождения, стоявшая у истоков детского психоанализа, игровой психоаналитической терапии и теории объектных отношений.

Ключові поняття

 

   У коучингу, як і в психології є певний концептуальний лексикон ключових понять. Нижче представлений невеликий перелік, який дасть можливість для розуміння роботи у форматі коучингу.

   Робота в психотерапії - це робота з відносинами. Робота у форматі коучингу - це робота з функціональними зв’язками.

Ключові поняття коучингСистемо-миследіяльний підхід (або ж СМД-підхід) сформований Г. П. Щедровицьким та багатьох його послідовників (вчених, філософів і власне методологів). СМД-підхід обґрунтований поняттям «діяльність» і регулятивним поняттям «система». Діяльність в СМД-підході - це мислення чинності. Діяльність є як відтворенням, так і розвитком того, що є об’єктом діяльності - світом самореалізації. Тільки за допомогою комунікації здійснюється перехід від мислення до діяльності і від діяльності до мислення. Мислення, діяльність та комунікація у взаємозв’язку знаходять своє значення. 

Дискурс - усвідомлено здійснюване в мові і відтворюється в культурної комунікації мислення. Поняття «дискурс» в першу чергу слід відрізняти від дискурсивного мислення, мовлення і мови. Дискурс в сучасному сенсі слова - це, перш за все, особлива форма розрізнення.

Особистісне зростання - пережита і символічно визначена ідея існування.

Проблема - це відкриття нових можливостей людини. Це фундаментальна умова для управлінського мислення. Проблема виникає тоді, коли людина перебуває в пошуку і в постійному русі. У консультаційної рамці проблема розглядається з тих труднощів, які є у людини на сьогоднішній день і з управлінської позиції.

Управлінська позиція - це прийняття рішення вольовим чином.

Предмет - це форма мислення, яка створює умови для розуміння, народжується в комунікації і має соціальну норму.

Предмет діяльності є надмірним і повинен захопити споживача. Предмет діяльності - Обмін - Предмет споживання.

Професіонал - це позиція. Це той, хто володіє предметом і може його використовувати за призначенням. Володіє методом, знає його внутрішню структуру і організацію.

Діяльність - це смислова наповненість.

Питання створює феномен людського мислення. Задаючи питання людина, знаходить місце в самому собі.

Вибір - це територія свободи. «Все можливо, але не все корисно»

Влада – це захоплення контролю.

Методики - вміння зробити певні дії.

witch.hanssd